Siz sadece kendi işinizi yapmaya odaklanın. Geri kalanı biz hallederiz

Sipariş Karşılama

Sipariş karşılama

Siz tam olarak müşterilerinizin ihtiyacı olan çözümü belirlemeye odaklanın; bırakın, geri kalanını biz halledelim.

OPLOG’un deneyimli yazılım geliştiriciler ve operasyon uzmanlarından oluşan ekibi, sağlam bir depo ve nakliye ağıyla tümleşik olarak şeffaf bir e-lojistik teknolojisi sağlayarak verimliliği en üst düzeye çıkarır ve rakipsiz müşteri memnuniyeti sunar.

OPLOG düzenlenmiş gelen mal, giden mal ve pazar sonrası lojistik desteği ile üst düzey verimlilikle sipariş karşılama kabiliyeti sunar.

Tek bir lojistik ortağı, tek bir envanter ve tek bir e-lojistik sistemiyle tüm satış kanallarınızı idare edin.

Başarınızı düzenleyin.

Müşteri Memnuniyetiniz

100%

Özelleştirilmiş (Ismarlama) Çok-Kanallı Çözümler

Tüketiciler, demografiye bakılmaksızın, tutarlı bir alışveriş deneyimi bekler.
Dinamik ve detay odaklı bir lojistik şirketinin ortaklığı, müşterilerinizin sadakatini ve markanıza desteğini kazanmanızı sağlayacak sorunsuz bir deneyimin sağlanması açısından kilit önemdedir.
Müşterilerimize, tedarikçinin kapısından tüketicinin kapısına, lojistiğin her alanında yardımcı oluyoruz.

OPLOG şeffaf bir uçtan-uca takip ve izleme sistemi sunar bu kapsamda;

BİRLEŞİK ENVANTER

Sıfır hatalı bir entegre satın alma ve iade deneyimi için birleştirilmiş, kusursuz biçimde uyumlaştırılmış bir envanter kritik öneme sahiptir. OPLOG ortaklarına, her depo ve dağıtım merkezindeki gerçek zamanlı envanter pozisyonlarına ilişkin kusursuz netlikte bir görünürlük olanağı sunarak müşterinizin tam istediği ürünü istediği zaman bulmasını temin eder.

SATIN ALMA VE İADE DENEYİMİNİN ENTEGRASYONU

OPLOG, 4PL stratejisi sayesinde, tedarik ağı çapında hızlandırılmış işbirliği ve daha yüksek performans seviyeleriyle faaliyet gösterir. Böylelikle, müşteriniz olan tüketici hangi sipariş noktasından alışveriş ederse etsin, envanterinizin tümüne çabuk erişim imkanına sahip olur ki bu, geleneksel bir perakende ortamında hiçbir şekilde sağlanamayacak bir işlevdir.

MÜŞTERİ HİZMETİ

Müşteri hizmeti tam ve sorunsuz bir entegrasyonla platformunuzun dijital bir uzantısı olarak yürütülür; böylelikle müşteriniz olan tüketiciler siparişlerinin konumu, teslimat zamanı ve durumu hakkında gerçek zamanlı bilgilere erişebilir.

KATMA DEĞERLİ HİZMETLER

yeniden işleme, takım hazırlama, yeniden ambalajlama

Envanter Yönetimi

Modernize edilmiş envanter yönetimi şirketinizin lojistik başarısı, rekabet avantajını sürdürmesi ve hizmet mükemmelliği konusundaki itibarı açısından kritik önemdedir.

OPLOG ileri bulut-tabanlı teknolojilere yönelik olarak, tek bir kontrol kulesinden yönetilen, kusursuz görünürlük, karar alma ve aksiyon bazlı gerçek zamanlı verilerle işleyen bir depo yönetim sistemine sahiptir.

Gelişmiş e-lojistik sistemleri, sağladıkları şu işlevlerle, üretim kapasitesinin artırılması açısından temel bir gereklilik teşkil eder:

  • optimal stok seviyelerinin sürdürülmesi
  • çok sayıdan depodan çok sayıda siparişin çekilmesi
  • sipariş karşılamaya yönelik toplama, ambalajlama ve sevkiyat operasyonları
  • konsolidasyon
  • planlama
  • takip
  • faturalama
  • dijital bildirim ve güncelleme oluşturma

Sipariş Takibi

Takip bilgisi akışı, başarılı bir e-lojistik operasyonunun özünü teşkil eder. OPLOG’un uzman yazılım geliştirme ekibi şirketiniz için özel (ısmarlama) yazılımlar geliştirebilir ve şirketiniz ve OPLOG arasındaki tüm interaktif süreçlerin uyumlu ve düzenli bir biçimde yönetimine yönelik olarak, şirketinize ait ERP sistemlerine kesintisiz bağlantı sağlayabilir. Böylelikle navlun maliyetlerinizi online hesaplayabilir, tek bir tıkla bir nakliye siparişi verebilir ve Takip ve İzleme yoluyla sevkiyatınızı takip edebilirsiniz.

Perakende

Dünya çapında işletmeden tüketiciye (B2C) e-ticaret satış hacmi 2016’ta 1,92 trilyon ABD Doları oldu , 2018 itibariyle ise 2,36 trilyon ABD Dolarına ulaşması bekleniyor. Entegre bir e-lojistik süreciniz yoksa, bu e-ticaret perakende harcamalarındaki patlamadan kazanç elde etmek için geç kalıyor olabilirsiniz. Lojistik operasyonlarınıza hız ve görünürlük kazandırarak online müşterilerinizin memnuniyetini sağlayabilir ve sadakatini kazanabilirsiniz.

Uzman bir yazılım geliştirme ekibi ve müşterinizin bir ürün satın aldığı andan satın aldığı ürünün kapısında teslim edildiği ana kadar olmak üzere operasyonunuzu her yönüyle yönetecek deneyimli operasyon yöneticileriyle OPLOG e-lojistikte öncü bir kuruluştur.

OPLOG, şirketinizle birlikte çalışarak, gerçek zamanlı takip, faturalama ve müşteri hizmeti dâhilinde giden ve gelen teslimatları idare eden özelleştirilmiş bir e-lojistik sistemi oluşturur ve bu sayede tam memnuniyet ve başarı güvencesi sağlar.

Müşteriler bir mağazada gezindikleri, mağazadan satın aldıkları ürünlerle birlikte ayrıldıkları bir alışveriş deneyimine alışkındır ve online alışverişlerinde de aynısını beklerler. Yapacağınız tek bir hata size bir müşteriye ve yaşadığı olumsuz deneyimi paylaşacağı başka 10 potansiyel müşteriye daha mal olabilir.

"Müşteriler bir mağazada gezindikleri, mağazadan satın aldıkları ürünlerle birlikte ayrıldıkları bir alışveriş deneyimine alışkındır ve online alışverişlerinde de aynısını beklerler. Yapacağınız tek bir hata size bir müşteriye ve yaşadığı olumsuz deneyimi paylaşacağı başka 10 potansiyel müşteriye daha mal olabilir. "

E-Ticaret Entegrasyonu

Yüksek hacimli, doğrudan-tüketiciye sipariş karşılama alanında uzmanlaşan OPLOG doğru zamanda doğru yere doğru ürünün teslimini sağlayarak online müşterilerinizin yoğun taleplerinin karşılanmasını temin eder.

E-ticaret satışları her yıl katlanarak artıyor ve gerek yalnızca internetten satış yapan kuruluşlar gerekse de çok-kanallı perakendeciler açısından, perakende ortamına hakim olabilmek için taleplere yanıt verebilen, yüksek performanslı bir sipariş karşılama planının bulunması kritik önemdedir.

Sipariş karşılama alanında sektör lideri olan OPLOG şirketinize, sipariş ve iadelerinizin kusursuz ve kesintisiz biçimde toplanmasını,  bir araya getirilmesini, sevkiyatını ve envanterini destekleyecek tam entegre bir e-ticaret lojistik işlevi sunacak deneyim ve uzmanlığa sahiptir.

OPLOG, temel lojistik işlevlere ek olarak, müşterilerinizin deneyimini optimize edecek ve marka sadakatlerini pekiştirecek çok çeşitli hizmetler de sunuyor.

e ticaret lojistiği

OPLOG E-Ticaret Entegrasyonu Ürününün Özellikleri

Aşağıdakileri içeren özelleştirilmiş (ısmarlama) ambalajlama;

Süslemeler

Baskı

Promosyon ara broşürleri (insert'ler)

Hediye Paketleme

Aşağıdakileri içeren Entegre Depo Sistemleri

Ürün seviyesinde envanter kontrolü, toplama, ambalajlama ve sevkiyat

Verimliliği en üst düzeye çıkarma amacıyla bir araya getirme ve tasnif merkezleri

Promosyon ara broşürleri (insert'ler)

Perakendeciler ve tüketici için gerçek zamanlı takip

Nihai hedefe teslimat

Aşağıdakileri içeren kritik bilgilere ilişkin online sistemler

Online geçmiş veri analizi, teslimat geçmişi ve maliyet raporları

Ödemelere ilişkin otomatik hatırlatıcı

Online sipariş durumu, faturalar ve konşimentolar dâhil olmak üzere sevkiyat dokümanları