Deponuz ile olan ilişkiniz tedarik zincirinde oluşturacağınız en önemli ilişkilerden biridir.

Sağlıklı bir depo ilişkisi, sonuç olarak size para ve zaman kazandıran ve son kullanıcı için daha iyi bir deneyim sağlayan, daha işbirliğine dayalı ve verimli iletişim anlamına gelir.

Kazan-kazan ilişkileri kurun Depo ortağınız ile yapacağınız anlaşma adil şartlar içermeli eğer bu şartlar bir tarafın üstünlüğünü ön plana çıkartıyorsa ve depo ortağınız bunun sayesinde para kazanamıyorsa, projelerinize hak ettikleri dikkati vermek için harekete geçmeyecektir.

Yalnızca tek tarafın kârlı olduğu ilişkiler sık ​​sık kötü sonuçlara ve sonsuz ilişkilere yol açar. Düzenli toplantılar hazırlayın Her ikiniz de neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığına dair geri bildirim sağlamanız için deponuz ile düzenli, standart iletişim kurun.

Depo partnerlerinize şirketinizin bir uzantısı gibi davranın Depo ortağınızla başarılı bir ilişki kurmak için yapabileceğiniz en önemli şeylerden biri budur.

Onlara şirketinizin bir uzantısı olarak düşünün ve benzer saygı ile onlara davranın. Faturalarınız hakkında güncel kalın Şirketiniz zamanında deponuzu ödemezse bu aldığınız hizmeti de fazlasıyla etkileyecektir.

Duymak istediğiniz son şey, bir ödeme geçmiş olması nedeniyle siparişlerin gönderilememesi. Bunun için basit bir çözüm, depo faturalarınıza muhasebe ekibinizin öncelik vermesidir.

Paylaşımlı klasör sistemini belirleyin İlişkiniz boyunca belgeleri nasıl paylaşacağınızı ve depolayacağınızı belirlemek için depo partnerinizle birlikte çalışın. Önemli belgeleri toplamak için Google dokümanları veya Dropbox gibi paylaşılan bir klasör sistemi kullanın.

Bu, biriniz bir şeyler bulması gerektiğinde her ay, bazen de yıllarca e-postayla arama yapmaktan çok daha kolaydır. Deponuzu ziyaret edin ve şahsen takımınızı tanıyın.

Depodaki çalışan kişileri tanımak için zaman ayırın çünkü çalıştığınız insanlarla gerçek bir ilişki kurmanız lojistik operasyonlarınız için çok yararlı olur.

Hoşunuza Gidebilecek Diğer Yazılarımız

Yukarıdaki blog yazımızla benzer konuya sahip popüler yazılarımız

Facebook Verilerinizi Nereden Aldığını Söylüyor

E-Mail Pazarlamanın Modası Geçti Mi?

E-Ticaret Satışlarını Optimize Etmenin 5 Yolu

Üçüncü Parti ve Dördüncü Parti Lojistik Arasındaki Farklar

Sipariş Karşılama Merkezi ve Depo Arasındaki Farklar Neler?

Yurt Dışına E Ticaret Nasıl Yapılır?

Tedarik Zinciri Yönetiminin Sağladığı Yararlar

Negatif Ürün Yorumları Kaldırılmalı Mı?

WordPress İçin Analytics Eklentileri

Akıllı Depo Kullanmanın Faydaları

E-Ticaret Deposuna İhtiyacınız Var Mı?

Hızlı ve Sorunsuz Teslimat Ne Kadar Önemli?

TOP