8 Ağustos 2017 Oplog

Doğru envanter yönetimine sahip olmak, herhangi bir şirket için fazlasıyla önemli bir yatırımdır. Bu, etkinlik alanınızda size yardımcı olabilir ve sonuç olarak, alt satırınıza faydalı olan daha fazla müşteri memnuniyeti yaratır. Bugün doğru envanter yönetimine neden ihtiyaç duyduğunuz ve tam şu anda envanterinizdeki kontrolünü elinize almanız için beş önemli neden ve avantaja değineceğiz.

Sorunsuz ve doğru envanter siparişleri

Manuel sistem kullanan birçok işletme, bir şablondaki satınalma siparişlerini yeniden oluşturma olasılıkları daha yüksektir . Bu sistem çalışır haldeyken, insan veri girişi hataları ve yanlış hesaplamalar da dahil olmak üzere, hatalara yatkındır. Doğru envanter yönetimi, son siparişleri kopyalamanıza ve belirli öğe numaralarını seçmenize olanak tanır, böylece sipariş hataları en aza indirilebilir, işletmeniz değerli olan zamandan ve paradan tasarruf eder.

Envanterinizin nerede olduğunu daima bilin

Birçok yerde bir işyeriniz varsa, çoğu zaman çalışanlar belirli bir envanter parçası bulmak için veya birbirlerine uygun olup olmadığını öğrenmek için birbirlerini aramaya devam eder. Daha doğru stok yönetimi, farklı yerlerde envanter ile ilgili sorunları ortadan kaldırır.

Doğru stok yönetimi ile satışlarınızı takip edin

Müşterilerilerinize istedikleri öğeyi bulmak için başka bir mağazaya gitmesini söylemeniz gerekirse, muhtemelen değerli bir müşterinizi kaybettiniz demektir. Doğru envanter yönetimi ile, öğenin tam olarak nerede olduğunu söyleyerek müşteriniz ile aranızda sarsılmaz bir bağ kurabilirsiniz. Bu, aynı zamanda müşteri deneyimini pekiştirir ve yanlış stok yönetimi nedeniyle bir daha asla bir satış fırsatı kaçırmazsınız.

Doğru stok yönetimi, müşteri memnuniyetini sağlayabilir ve özel grafikleri tekrarlayabilir

Müşterilerinizi tatmin etmek yeni bir sipariş almanın etkin bir reçetesidir. Bunu yapmanın bir yolu, müşterilerinizin taleplerini hızlı bir şekilde karşılayabilmektir. Doğru envanter yönetimi, müşterilerinizin ihtiyaç duyduğu anda doğru ürünleri sunmanıza olanak tanıyarak bu talebi karşılamanızı sağlar.

Organize bir depo

Deponuz organize edilmişse, envanterinizi yönetmede daha etkili olacaksınız. Örneğin en çok satan ürünleri bir araya getirerek ve kolayca ulaşılabilen yerde tutmayı tercih edin. Buna ek olarak, bu, ürün sıkıntısını önlemeye ve deponuzdaki alanı akıllıca kullanarak stok sipariş almanıza devamlılık sağlayacaktır.

Tüm bu sepebler, verilen iş görevlerinin doğru ve kolay bir şekilde yerine getiren daha verimli bir sistem oluşturmayı ve daha da önemlisi iş zamanından ve paradan tasarruf etmenizi sağlayacaktır.
Eğer bu konuda, tek başınıza halen bir sonuca varamadıysanız, OPLOG’un profesyonel bakış açısı ve sektörel deneyimi ile işinizi bir sonraki seviyeye taşıyabilirsiniz.