E-ticaret sitenizden alışveriş yapan müşterilerinizi gerçek zamanlı olarak kanallar arasında bölümlere ayırarak, müşterilerinize ait bilgileri ölçeklenebilir bir biçimde işlevsel hale getirin.
Mevcut müşterilerinizin ortalama sipariş değerlerini ve ömür değerlerini arttırmaya çalışın.
Müşterilerinizi gerçekten anlamaya çalışın. Bu, müşterilerinizle daha fazla iletişim kurmakla başlar. Bunu yapabilirseniz, sürekli olarak satış gerçekleştirme ihtimalinizi arttırabilirsiniz. Müşterinizi anladığınızda, daha iyi reklamlar yaratabilir, sevdikleri ürünleri piyasaya sürebilir ve neredeyse onların aklını okuyabilirsiniz.
Müşteri hizmetleri teknolojisine yatırım yapın. Birçok e-ticaret müşterisi, bir personel üyesi ile sohbet edebildiklerinde ya da iletişime geçebildiklerinde kendilerini daha memnun hissederler. Hızlı e-posta ve sosyal medya tepkisi marka güvenini oluşturmak için kritik öneme sahiptir. Bunu kesinlikle göz ardı etmeyin!
Hedef kitlenizin işlerinde veya yaşamlarının diğer yönlerinde daha verimli ve etkili olmasına yardımcı olacak içerik sağlayarak kendinizi sektörünüzde bir düşünce lideri olarak oluşturun. Bu içerik politikasıyla pazarlama stratejinizi bütünleştirin.
Müşterilerin pek çoğunun artık alışveriş yapmadan önce İnternet üzerinde o ürün veya hizmetle ilgili araştırmalar yaptıkları bilinen bir gerçek. Bir e-ticaret mağazası ile işinizi aynı zamanda dijital dünyaya taşıyarak sadece daha fazla insana ulaşmazsınız, aynı zamanda pek çok müşteride güven duygusunu da yaratırsınız.
Yazımızı paylaşarak daha fazla insanın keşfetmesinde bize destek olun. 😊