Üstelik e-ticaret satışları, e-ticaret sitenizde yaptığınız ya da yapacağınız spesifik belli başlı düzenlemelerin sayesinde ciddi orandan artma eğilimine girecektir. Bu blog yazımızda e-ticaret sitenizde satışları arttırmak için kullanabileceğiniz önerileri konu aldığımız blog yazımızın ikinci bölümüne hoş geldiniz.

Segmentasyondan Asla Vazgeçmeyin

E-ticaret sitenizden alışveriş yapan müşterilerinizi gerçek zamanlı olarak kanallar arasında bölümlere ayırarak, müşterilerinize ait bilgileri ölçeklenebilir bir biçimde işlevsel hale getirin.

Tutku Ortamı Yaratın!

Mevcut müşterilerinizin ortalama sipariş değerlerini ve ömür değerlerini arttırmaya çalışın.

Müşterilerinizin Kim Olduğunu Öğrenin

Müşterilerinizi gerçekten anlamaya çalışın. Bu, müşterilerinizle daha fazla iletişim kurmakla başlar. Bunu yapabilirseniz, sürekli olarak satış gerçekleştirme ihtimalinizi arttırabilirsiniz. Müşterinizi anladığınızda, daha iyi reklamlar yaratabilir, sevdikleri ürünleri piyasaya sürebilir ve neredeyse onların aklını okuyabilirsiniz.

Az Maliyet Yüksek Verimlilik

Müşteri hizmetleri teknolojisine yatırım yapın. Birçok e-ticaret müşterisi, bir personel üyesi ile sohbet edebildiklerinde ya da iletişime geçebildiklerinde kendilerini daha memnun hissederler. Hızlı e-posta ve sosyal medya tepkisi marka güvenini oluşturmak için kritik öneme sahiptir. Bunu kesinlikle göz ardı etmeyin!

Pazarlama Taktiklerine ve İçeriğe Güvenin 

Hedef kitlenizin işlerinde veya yaşamlarının diğer yönlerinde daha verimli ve etkili olmasına yardımcı olacak içerik sağlayarak kendinizi sektörünüzde bir düşünce lideri olarak oluşturun. Bu içerik politikasıyla pazarlama stratejinizi bütünleştirin.

Temel Site Hatalarını Giderin

Müşterilerin pek çoğunun artık alışveriş yapmadan önce İnternet üzerinde o ürün veya hizmetle ilgili araştırmalar yaptıkları bilinen bir gerçek. Bir e-ticaret mağazası ile işinizi aynı zamanda dijital dünyaya taşıyarak sadece daha fazla insana ulaşmazsınız, aynı zamanda pek çok müşteride güven duygusunu da yaratırsınız.

Hoşunuza Gidebilecek Diğer Yazılarımız

Yukarıdaki blog yazımızla benzer konuya sahip popüler yazılarımız

2019 E-Ticaret İstatistikleri

Kızgın Müşteriyi Mutlu Bir Müşteriye Dönüştürme

Ürün İade Savaşını Kim Kazanacak?

Satın Alınabilir E-Ticaret Ürünü Bulma Rehberi

E-Ticaretin Sürdürülebilirlik Problemi

Facebook Verilerinizi Nereden Aldığını Söylüyor

E-Mail Pazarlamanın Modası Geçti Mi?

E-Ticaret Satışlarını Optimize Etmenin 5 Yolu

Üçüncü Parti ve Dördüncü Parti Lojistik Arasındaki Farklar

Sipariş Karşılama Merkezi ve Depo Arasındaki Farklar Neler?

Yurt Dışına E Ticaret Nasıl Yapılır?

Tedarik Zinciri Yönetiminin Sağladığı Yararlar

TOP