2 Ocak 2019 Oplog

E-Ticaret Satışlarını Artırmanın En Hızlı 13 Yolu (Part1)

E-ticaret birçok farklı pazarlama yönteminin ve hizmet seçeneklerinin bir bütün halinde çalışması ile kusursuz müşteri deneyimleri sunduğunuzda başarıyı getirir. Üstelik e-ticaret satışları, e-ticaret sitenizde yaptığınız ya da yapacağınız spesifik belli başlı düzenlemelerin sayesinde ciddi orandan artma eğilimine girecektir. Bu blog yazımızda e-ticaret sitenizde satışları arttırmak için kullanabileceğiniz önerileri konu alıyoruz.

Marka Bilincinizi Geliştirin.
Markanızın adını ne kadar çok kişi bilir ve güvenirse satışlarınız o kadar artar. Bu yüzden e-ticaret işletmenize ait marka bilincini geliştirmek için internet içeriklerinizde kaliteye odaklanın ve bundan ödün vermeyin. Yüksek kaliteli içerik oluşturun, etkileyici dijital ortaklıklar kurun ve sektörünüzdeki diğer işletmelerle iş birliği yapmaktan çekinmeyin. Ayrıca ücretli sosyal medya reklamlarını ihmal etmeyin ve sosyal medyada olabildiğince aktif olun.

Her Yerde Olun!
E-ticaret işletmenize ait olan tüm sayfaların harika içeriklerle doldurulmuş ve SEO konusunda test edilmiş gerçekten iyi görsellere sahip olması gözden kaçırılmaması gereken hassas bir konu. Potansiyel müşterilerinizi e-ticaret mağazanıza yönlendirmek için göz alıcı içeriklerle eş zamanlı olarak var olduğunuz tüm kanalları kesinlikle kullanın ve tüm bu bağlamda insanları yani potansiyel müşterilerinizi sitenize yönlendirmek için dijital pazarlamanın tüm gücünden faydalanın.

E-Posta Pazarlamasını Kullanın!
E-Posta pazarlamasını müşterilerinizle iyi ilişkiler kurmak için kullanmaktan çekinmeyin. Sürekli olarak e-posta listenizi kaliteli potansiyel müşteri adayları ile birlikte büyütün! Potansiyel müşterilerin ya da daha önce alışveriş yapmış olan müşterilerinizin olduğu bir e-posta pazarlama listesi, tekrar alımları ciddi oranda desteklemektedir. Fiyat konusunda rekabetin norm haline geldiği bir dünyada, tekrar alımları teşvik etmek için doğrudan müşterilerle iletişim kurabilmek her zamankinden daha önemlidir. Bu yüzden e-posta pazarlamasını kesinlikle geri planda tutmayın.

Müşterilerinizin Nerede Olduklarını Öğrenin!
Facebook reklamlarının sunuduğu gücü sonuna kadar kullanarak hedef kitlenize ulaşabilirsiniz. Bu yeni potansiyel müşterileri internet mağazanıza çekmenin, onları satın alan müşterilere dönüştürmenin ve daha fazla satın almalarını sağlamak için bulabileceğiniz en iyi yollardan biri. Bu kanalda reklam vermemek, çevrimiçi markalar için gerçekten kaçırılmış büyük bir fırsattır.

Test Edin ve Testlerinizi Tekrar Test Edin!
Dönüşüm oranını artırmak için çevrimiçi mağazanızı ve pazarlama kanallarınızı optimize ederek yorulun. İnternet mağazanızda yaptığınız değişikliklerin metriklerinizi nasıl etkilediğini görmek için test yaklaşımınızda mutlaka 50+ değişiklik varyasyonu kullanın eğer daha az test varyasyonu üzerinden bu süreci yürütmeye çalışıyorsanız yeterince deneme yapmıyorsunuz demektir.

Veri Analizini Kullanın
Hedef müşterilerinizin kim olduğu konusunda net bir anlayışa sahip olmak ve pazarlamanızın etkinliğini etkin bir şekilde ölçmek için uygun bir ilişkilendirme sistemi geliştirmeye çalışın. Örneğin, bir kullanıcı sitenizi ziyaret ettiğinde, ziyaret ettikleri tüm sayfaları, tıkladıkları ürünleri izleyebilir ve etkinliklerine göre otomatik olarak hedeflenmiş teklifler gönderebilirsiniz.