2 Ocak 2019 Oplog

E-Ticaret Satışlarını Artırmanın En Hızlı 13 Yolu (Part2)

E-ticaret birçok farklı pazarlama yönteminin ve hizmet seçeneklerinin bir bütün halinde çalışması ile kusursuz müşteri deneyimleri sunduğunuzda başarıyı getirir. Üstelik e-ticaret satışları, e-ticaret sitenizde yaptığınız ya da yapacağınız spesifik belli başlı düzenlemelerin sayesinde ciddi orandan artma eğilimine girecektir. Bu blog yazımızda e-ticaret sitenizde satışları arttırmak için kullanabileceğiniz önerileri konu aldığımız blog yazımızın ikinci bölümüne hoş geldiniz.

Segmentasyondan Asla Vazgeçmeyin.
E-ticaret sitenizden alışveriş yapan müşterilerinizi gerçek zamanlı olarak kanallar arasında bölümlere ayırarak, müşterilerinize ait bilgileri ölçeklenebilir bir biçimde işlevsel hale getirin.

Tutku Ortamı Yaratın!
Mevcut müşterilerinizin ortalama sipariş değerlerini ve ömür değerlerini arttırmaya çalışın.

Müşterilerinizin Kim Olduğunu Öğrenin
Müşterilerinizi gerçekten anlamaya çalışın. Bu, müşterilerinizle daha fazla iletişim kurmakla başlar. Bunu yapabilirseniz, sürekli olarak satış gerçekleştirme ihtimalinizi arttırabilirsiniz. Müşterinizi anladığınızda, daha iyi reklamlar yaratabilir, sevdikleri ürünleri piyasaya sürebilir ve neredeyse onların aklını okuyabilirsiniz.

Mükemmel Müşteri Hizmeti Sunun
Müşteri hizmetleri teknolojisine yatırım yapın. Birçok e-ticaret müşterisi, bir personel üyesi ile sohbet edebildiklerinde ya da iletişime geçebildiklerinde kendilerini daha memnun hissederler. Hızlı e-posta ve sosyal medya tepkisi marka güvenini oluşturmak için kritik öneme sahiptir. Bunu kesinlikle göz ardı etmeyin!

Pazarlama Taktiklerine ve İçeriğe Güvenin
Hedef kitlenizin işlerinde veya yaşamlarının diğer yönlerinde daha verimli ve etkili olmasına yardımcı olacak içerik sağlayarak kendinizi sektörünüzde bir düşünce lideri olarak oluşturun. Bu içerik politikasıyla pazarlama stratejinizi bütünleştirin.

Temel Site Hatalarını Giderin.
E-ticaret güven üzerine kurulu bir ekosistemden ibarettir. İnternet mağazanızda müşterilerinizin karşılaştığı hatalar ve görsel problemler, potansiyel müşterilerinizin satın alma davranışlarında doğrudan etkilidir. Bu yüzden temel site hataları başta olmak üzere internet mağazanıza gelen müşterilerine kusursuz bir deneyim sunduğunuzdan emin olun.