29 Ağustos 2018 Oplog

E-ticaret Satışlarınızı Arttıran 4 Sihirli Kelime

Bugünkü yazımızda e-ticaret satışlarınızda kelimelerin gücü sayesinde nasıl pozitif fayda sağlayabileceğinizi göstereceğiz. Tüketici prensiplerine hitap etmek için davranışsal ekonomi, psikoloji ve nöropazarlama alanındaki son çalışmalar ile dört kelime gün yüzüne çıkarak bu noktadaki gücünü ve etkisiniz açıkça göstermiştir.. Bu kelimeler tüketicileri bilinçaltını güçlü bir şekilde meşgul eder ve onlara satış yapma şansınızı ciddi oranda arttırır. Satın alma dönüşümlerinizi artırmak için bu 4 kelimeyi pazarlama metinlerinizde ve e-ticaret ürün açıklamalarınızda mutlaka kullanın. Ortaya çıkan farkı açıkça göreceksiniz.

1. Siz

Müşterileriniz doğrudan kendileriyle konuştuğunuzu hissetmek ister ve ‘siz’ kelimesi bunu diğer kullanılan kelimelerden çok daha iyi yapar. Kabul edelim ki hepimiz biraz egocentrikiz(Ben Merkezli) . Promosyonlar ve reklamlar doğrudan bize odaklandığında güçlü bir bilinçaltı bağlantısı oluşturulur.

Ürün açıklamalarında ‘siz’ kelimesini kullanan bir e-ticaret sitesinden ufak bir cümle ile bunun nasıl kullanıldığına göz atabiileceğimiz muhteşem bir örnek.

Epson ES1000 Ultra Taşınabilir Masaüstü Projeksiyon Ekranı siz mobil profesyoneller için hızlı iş yaşamında çok daha efektif hareket elde edebilmeniz ve benzersiz zorlukların üstesinden gelmeniz için tasarlandı.

Tüm e-ticaret ürün açıklamalarınıza bir göz atın ve doğrudan potansiyel müşterilerinizi ele aldığından ve sorunlara çözüm getirmeyi vurgulayan metinler yarattığınızdan emin olun. Müşterilerinizle bağlantı kurmak ve potansiyel olarak satışları artırmak için “siz”, “sizin” ve benzeri tüm formları kullanın.

2. Yeni

Bazı davranışsal psikoloji çalışmalarına göre, yeni ürünler, yeni çözümler ve macera duygusu, alışveriş yapanlara ‘yeni’ etiketli ürünlerin çok daha cezbedici geldiği gerçeğini ortaya çıkarttı. Apple’ın iPhone’nin tasarımını nasıl tarif ettiğini inceleyin. Yeni iPhone’ları için yeni teknolojiyle yeni bir tasarım. sözcüklerini mutlaka kullanıyorlar üstelik bir öncekiyle aynı görünse bile işe yarıyor. Tüketiciler her şeyle yeni bir pozitif ilişkiye sahiptirler sürekli yeni bir araba, yeni kıyafetler ve en yeni teknolojiyi isterler. E-ticaret sitenizde sattığınız ürünleri sizde mümkün olduğunca bu yolla pazarlamalısınız.

3. Ücretsiz

Ücretsiz’ kelimesi sadece bir bedel değildir güçlü bir duygusal tetikleyici ve irrasyonel bir heyecan kaynağıdır.
Bir dizi deneyde kullanıcılar, yalnızca ‘ücretsiz’ bir şey almak için daha fazla harcama yaptığı açıkça ortaya kondu. Bu nedenle, e-ticaret mağazanızda belirli bir satın alma eşiğinin ardından gönderim seçeneklerinizde ücretsiz kelimesini ve hizmetini kullanmayı mutlaka düşünün.

4. Garantili 

‘Garantili’, tüketicilerin güvenlik ve güven gibi duygusal tetikleyicileri cezbeder. Davranışsal iktisatta yapılan çalışmalar, insanların içten zarardan korktuğunu göstermektedir. Satın almalarını garanti etmek, kayıp olasılığını azaltır ve satışlarınıza büyük oranda etki gösterebilir. Müşterilerinize ‘Garantili’ sözcüğü ile güven duygusu aşılayın ve bu duyguyu kullanıcı deneyimleriyle pekiştiren bir pazarlama ve operasyon stratejisi yürütün. Ortaya çıkan farkı açıkça göreceksiniz…