25 Haziran 2018 Oplog

E-Ticaret Sitenizin “Hakkımızda” Sayfası Nasıl Olmalı?

Her e-ticaret sitesinin “hakkımızda” sayfasına ihtiyacı vardır. Bu sayede, ziyaretçileriniz şirketinizle tanışır ve daha yakından tanıma şansı yakalar.

Bilmelisiniz ki etkili bir “Hakkımızda” sayfası için birkaç kelime asla yeterli olmayacaktır. İçeriğinde, resimler, videolar, özgeçmiş ve deneyimleriniz gibi yeterliliğinizi gösteren birtakım materyaller kesinlikle bulunmalıdır. “Hakkımızda” sayfanız sitenize gelen en yüksek trafiği almayacak olsa da, bu sayfayı görüntüleyenler sizinle çalışmak için istekli ve sorularına cevap arıyorlar demektir.

E-ticaret sitenizin “Hakkımızda” sayfasını oluştururken aşağıdaki maddeleri göz ardı etmediğinizden mutlaka emin olun.

Kimsiniz?

Müşteriler tam olarak kimi desteklediklerini bilmek isteyeceklerdir. Bu küçük bir işletme mi yoksa Fortune 500 listesine girebilecek kadar büyük bir şirket mi? Özellikle daha küçük yerlerde kurulmuş mağazalar için konum ve adres bilgisini eklemeniz müşterilerinizin işini görecektir.

Neden İş Hayatındasınız?

Bazı şirketler kişisel ihtiyaçlara hitap ederken diğerleri de daha uygun fiyatlara ürünler vaat eder. Eğer misyonunuz gereği özel üretim parçaları da satışa sunuyorsanız bunu da açıklamaya eklemeyi unutmayın.

Kimlerle Çalışıyorsunuz?

Kendinizi karşı tarafa daha iyi yansıtmak ve şeffaflığınızı göstermek amacıyla çalışanlarınıza ve şirketinize ait gerçek fotoğraflar ekleyin. Müşteri hizmetlerine ait stok fotoğraflar, şahsa özel olmayan ve hiçbir e-ticaret sitesine ait olmayan fotoğraflardır. Müşterileriniz bu fotoğrafları başka birçok şirketin sitesinde görmüş olabilir. Bu sebeple, idarecilerden yeni başlayanlara kadar tüm çalışanları kendi kişisel çalışma alanlarında fotoğraflayabilir ve sayfanıza ekleyebilirsiniz. Böylelikle müşterilerinizin stok fotoğraflarla kafası karışmaz ve müşterileriniz şirketinizin gerçek insan ve aileler tarafından desteklendiğini görmüş olur.

Kimlere Destek Veriyorsunuz?

Müşterileriniz başkalarına yardım etmek için paranızı nasıl harcadığınızı bilmek isteyecektir. Bazı müşteriler şirketin iyi amaçlar uğrunda çalıştığını bilirse, şirkete daha çok sempati duyup daha çok yatırım yapmak isteyebilir. Eğer izin verilirse, desteklediğiniz ve bağış yaptığınız hayır kurumlarının, organizasyonların ya da vakıfların logolarını sayfanıza ekleyebilirsiniz.

Ödülleriniz Var Mı?

Adınızı duyurmanızda yardımcı olan olayları ve aldığınız ödülleri listeleyin. Resmi logonuzu ve dijital sertifikalarınızı da eklemeyi unutmayın.

Bu sorulara cevap verirken işin arka yüzündeki insanlara, amaçlarınıza ve şirket kariyerindeki önemli olaylara odaklanın.

Şirket Çalışanları

Müşterileriniz şirketinizin liderlerini öğrenmek isteyecektir. Aynı zamanda, çalışanlarını aile gibi gören bir şirketi desteklemek de isteyeceklerdir. “Hakkımızda” sayfanız depo çalışanlarından müşteri sorumlusuna kadar şirket çalışanlarınızın listesini göstermeniz için iyi bir alan olacaktır.

Şirketin Zaman Çizelgesi

Önemli anların zaman çizelgesini sayfanıza eklemek, müşterilerde güven duygusunu sağlamlaştırır. Önemli anları anlatırken kısa tutun ama detay vermek isterseniz linklerle ve resimlerle destekleyebilirsiniz.

Yanıltıcı Reklam Yapmayın

“Hakkımızda” sayfanız tamamen müşterilerle sağlam irtibat kurabilmenizle alakalı. Sayfanızı kişiselleştirmek ve renk katmak, sayfanızı alışveriş tecrübenizin önemli bir parçası yapar. Bu sayfa, ürünlerinizi pazarlamanız için bir alan değildir.

Kaynak: www.practicalecommerce.com