Günümüzün tüketicileri, genel müşteri deneyimlerine dayanarak satın almayı tercih eder. En düşük fiyat veya en iyi ürüne sahip olmak artık size bir satış garantisi vermez. Tüketiciler, ürünleri ve perakendecileri önceden araştırıp karşılaştırırlar. Üstelik tüketicilerin sunduğunuz teslimat hizmetlerinizi de karşılaştırmayacaklarını düşünmeyin.
Birkaç istatistiğe değinmek istiyoruz.
Tüketicilerin %80’i aynı gün gönderim istiyor. Perakendecilerin% 47’si bu hizmeti sunmuyor.
Tüketicilerin %82’si mağazalardan siparişlerini alabilmek istiyor, ancak perakendecilerin% 50’si bunu sunmuyor.
Tüketicilerin %61’i 1 ile 3 saat arasında teslimat istiyor, tüm perakendecilerin sadece% 20’si bunu sunabiliyor.
Yani e-ticaret mağazanızda yeterli teslimat seçeneği veya bu teslimat seçenekleri hakkında detaylı bilgi sunmazsanız satışı kaybedersiniz. Bu istatistikler bunu kanıtlıyor.
Nakliye söz konusu olduğunda, müşteriler uygun fiyatlarla, esnek nakliye seçenekleri ve hızlı teslimat istiyorlar. Müşterilerinizin bu beklentileri karşılamak için, lojistik ve operasyonel işlemlerinizi geliştirme noktasında uygun bir yol ya da partner bulmalısınız. Bunu kendiniz yapmanız fazlasıyla zaman ve yatırım gerektirir ve muhtemelen iyileştirilmesi gereken birçok alana sahip olursunuz. Öyleyse bir partner ile çalışmak avantajlı olabilir.
Amazon değilseniz ve muhtemelen tedarik zinciri yönetimi veya lojistik konusunda uzman da değilseniz. Büyük olasılıkla bunu yapacak kaynaklara sahip değilsiniz. Bunun yerine, sipariş ve teslimat süreçlerinizi işinde uzman ve gerçekten bu konuda başarılı bir partnerin sorumluluğuna bırakabilirsiniz. Tüm operasyonel yeteneğini ve gücünü e-ticarete odaklamış teknolojiyle entegre bir partner ile mi çalışmayı kim istemez? Bu noktada gerçekten geleceğe yönelik sağlam adımlar atmak istiyorsanız bugün birlikte çalışmaya başlamamak için hiçbir sebebimiz yok! Şimdi bizimle iletişime geçin.
Yazımızı paylaşarak daha fazla insanın keşfetmesinde bize destek olun. 😊