20 Ekim 2018 Oplog

Kobi’ler İçin E-Ticaret Kurulumu

Perakende dünyası dinamik bir varlıktır ve kobilerin e-ticaret stratejisi benimsemesi ve oluşturması, düşük genel giderlere sahip olan orta vadede para kazandıran güçlü bir nakit kanalı ortaya çıkartacaktır. Ancak, maksimum etki için göz önünde bulundurulması gereken bazı hususlar vardır ve müşterilerinizin alışveriş deneyimini geliştirmek için sarfettiğiniz tüm çabalar, işinize değer vermek yerine işinize değer katar.

Kanallarınızı Entegre Edin
E-ticaret endüstrisindeki büyük oyuncular, karşılaşılması gereken potansiyel müşteriler için bir beklenti yaratan çevrimiçi deneyimler arasında sorunsuz bir entegrasyon sunuyor. E-ticaret stratejinizin web sitenizle fiziksel mağazanız arasında sorunsuz bir deneyim sunması, müşterilerinizin sipariş ve teslimat, sipariş verme ve tıklama-toplama, mağazalarda şeffaf kullanılabilirlik ve kolay ve iyi bir şekilde yerleştirilebilmesi gerekli. Bunu yapmak için, mevcut tüketicilerin beklediği şeylerin yanı sıra iyi tasarlanmış ve güvenilir yazılımların desteğine yönelik anlayış ve özveri gerekmektedir. Temel olarak, web sitenizdeki bilgiler ile mağaza içi bilgileriniz arasında tutarsızlıklar olmamalıdır.

E-Ticaret Yazılımı Desteği
KOBİ olmanın ve e-ticaret dünyasına girmenin en güzel yanı, mevcut iş modelinize kurulum ve entegrasyonun olabildiğince sorunsuz olmasını sağlamak için birçok yazılım seçeneğinin yanı sıra bir dizi yazılım seçeneği bulunmaktadır. Önemli olan işiniz için en uygun e-ticaret yazılımını bulabilmek ve onu kullanmaktır. Bu size ilk etapta maliyetliymiş gibi gelebilir fakat sorunsuz bir e-ticaret yazılımı size uzun vadede oldukça para kazandıracaktır.

Nakliye
Müşteriler çoğu zaman satın alma seçeneklerini hangi gönderim seçeneklerinin kullanılabilir olduğuna göre yapacaklardır. Bu nedenle, perakendecilik söz konusu olduğunda, güvenilirlik, kullanım kolaylığı ve fiyatın tüm güçlü ikna edici olması nedeniyle, müşteri için en uygun maliyetli ve en basit olanı düşünmek önemlidir.

Globalleşmekten Korkmayın Uluslararası piyasa kazançlı olabilir, ancak birçok KOBİ, yasal kısıtlamalar ve daha büyük riskler nedeniyle uluslararasılaşmaya olumsuz bakar. Ancak, güçlü bir uluslararası e-ticaret stratejisi oluşturmak için araştırma ve danışmanlık uzmanlığı konusunda biraz zaman harcanırsa, hiç şüphesiz ödülleri bile kazabilirsiniz.

OPLOG Faktörü
E-ticaret sektöründe firmaların geleceğini belirleyen çok önemli bir faktör olan siparişin hazırlanması, paketlenmesi, depolanması, iade yönetimi gibi süreçlerde, dünyaca ünlü markaların güvendiği bir lojistik ortağı ile çalışmanın size sağlayacağı yararları düşünün! Bugün birlikte çalışmak için attığımız ortak bir adım işinizi büyütme noktasında attığınız en kritik ve önemli adım olabilir. Şimdi bizimle iletişime geçin.