Müşterileriniz üzerinde kalıcı bir etki bırakmak istiyorsanız, paketleme ve sunumunuz çok önemli bir bileşendir. Satın alma deneyiminizi genel bir karton kutu mu yoksa özel bir kutu mu daha çekici kılar?

Markanızın Hikayesini Anlatmasına Yardımcı Olur

Kutu açma deneyimi, ürünlerinizin iyi görünmesini sağlamaktan çok daha fazlasıdır; markanızın hikayesini tüketici zihnine kazımakla ilgilidir. Bu sayede müşterilerin seni neden alternatifler arasından seçmeleri gerektiğine dair başarılı bir şekilde iletişim süreci oluşturmuş olursunuz. Bu en az ürün veya hizmetinizin sunduğu hissiyat kadar duygu ile ilgilidir.

Müşteri Sadakatini Arttırır

Ekonomik açıdan bakıldığında, uzun vadeli müşteri ilişkileri, onları size getiren kaynakları harcamak zorunda kalmaktan çok daha kazançlıdır. Ancak bu ortaklıkları kurmak göründüğü kadar kolay değildir; Bain & Company tarafından yapılan bir araştırmaya göre , müşterilerin% 60 ila% 80’i, daha önce memnun olmuş olsalar bile, aynı şirkete bir ürün veya hizmetten geri dönmüyor. Bunun nedeni, marka sadakatinin sadece ürün veya hizmetin ‘iyi’ olup olmadığına bağlı olmamasıdır. Müşterilerinizi geri getiren şey, sizi kalabalığın arasından ayıran ekstra ‘WOW’ faktörüdür.

Peki mükemmel kutu açma deneyimi nasıl oluşturulur?

Markalı Kutular Kullanın

Başarılı bir kutu açma deneyimi oluşturmak için, kutu yalnızca sıradan bir kutu olamaz.

SİZİN kutunuz olmalı. İşte bu yüzden:

Eşsiz Bir Paketleme Malzemesi Kullanın

Bu sadece estetik ile ilgili değil; Ürünlerinizi zarar görme riskinden de fazlasıyla koruyacaktır. Ayrıca tüketiciler sürdürülebilir markalara daha çok ilgi duyar bu yüzden ambalaj malzemelerinizi sürdürülebilir ürünlerden seçerek daha fazla müşteri sempatisi kazanabilirsiniz. Sürdürülebilir ürünler kullanmak , markanıza güçlü bir etik ve sosyal sorumluluk imajı yükleyecektir.

Unutmayın: Harika bir kutu açma deneyimi, müşterinizin sosyal medyada paylaşmak için can attığı itici bir güce dönüşür.

Bir Kişiselleştirme Ekleyin

El yazısı bir notun veya başka bir kişiselleştirme tekniğinin , müşterilerinizin kendilerini özel hissetmelerine neden olabileceği etkisini hafife almayın. Bu özel hissetmiş müşterinin sizden tekrar alışveriş yapma oranını ciddi şekilde arttıracaktır.

Son Olarak

E-ticaret markaları için başarı, müşterilerinize geri gelmelerini sağlayacak unutulmaz bir deneyim yaşatmaya bağlıdır. Ürününüzü nasıl sunmayı seçtiğiniz elbetteki tamamen size bağlıdır. Fakat özel bir deneyim sunan ile sunmayan arasında ciddi müşteri bağlılığı farkları söz konusu olacaktır!

Bu da e-ticaret işletmenizin geliriyle tamamen doğru orantılıdır.

Ayrıca mükemmel bir kutu açma deneyiminden daha önemli bir şey varsa o da ürünlerinizi müşterilerinize mükemmel bir doğruluk oranıyla kısa zamanda göndermektir. Bu yüzden müşterilerinizi hem bir kutu açma deneyimi hem de kusursuz bir alışveriş deneyimi ile büyülemek istiyorsanız şimdi bize ulaşın! OPLOG olarak benzersiz ürünlerinizi sizin adınıza depolayıp, paketleyip, kargolayıp müşterilerinize ulaştırıyoruz.

Hoşunuza Gidebilecek Diğer Yazılarımız

Yukarıdaki blog yazımızla benzer konuya sahip popüler yazılarımız

Satın Alınabilir E-Ticaret Ürünü Bulma Rehberi

E-Ticaretin Sürdürülebilirlik Problemi

Facebook Verilerinizi Nereden Aldığını Söylüyor

E-Mail Pazarlamanın Modası Geçti Mi?

E-Ticaret Satışlarını Optimize Etmenin 5 Yolu

Üçüncü Parti ve Dördüncü Parti Lojistik Arasındaki Farklar

Sipariş Karşılama Merkezi ve Depo Arasındaki Farklar Neler?

Yurt Dışına E Ticaret Nasıl Yapılır?

Tedarik Zinciri Yönetiminin Sağladığı Yararlar

Negatif Ürün Yorumları Kaldırılmalı Mı?

WordPress İçin Analytics Eklentileri

Akıllı Depo Kullanmanın Faydaları

TOP