Dünyamız giderek daha fazla dijitalleşiyor ve en önemlisi, tüketiciler giderek daha fazla çevrimiçi alışveriş yapıyor. Artık akıllı telefonlarla internete sürekli erişebiliyoruz ve her gün Facebook ve Instagram gibi sosyal medya sitelerine göz atarak saatler geçiriyoruz. Bu bölümde, e-ticaretin üreticiler için avantajlarının neler olduğuna değineceğiz.

Coğrafi Sınırlamaları Aşın

Fiziksel bir mağazanız varsa, hizmet verebileceğiniz coğrafi alanla sınırlıdır. Bir e-ticaret sitesiyle, tüm dünya senin oyun alanın. Çevrimiçi mağazalar, fiziksel bir mağaza gibi coğrafi sınırlarla sınırlı değildir ve bu sayede, ürün ve hizmetlerinizi dünya genelinde satabilir ve müşterilerinizi herhangi bir yer sınırlaması ve kısıtlaması olmaksızın ulaşabilirsiniz.

Yeni Müşteriler

Müşterilerin arama motoru sonuçlarındaki bir bağlantıyı takip etmeleri ve daha önce hiç duymadıkları bir e-ticaret sitesine başvurmaları alışılmadık bir durum değildir . Bu ek trafik kaynağı, bazı e-ticaret işletmeleri için güçlerini arttırmakta önemli bir dönüm noktası olabilir.

Hareket Alanı

Müşterilerin tercih ettikleri fiziksel mağazalarına ulaşmak için uzun mesafeler kat etmesi olağandışı bir durum değildir. E-ticaret, yalnızca birkaç fare tıklamasıyla aynı mağazayı sanal olarak ziyaret etmelerini sağlar.

Karşılaştırma

E-ticaret, karşılaştırmalı alışverişi kolaylaştırır. Müşterilerin birden fazla e-ticaret mağazasına göz atmasına ve en iyi fiyatları bulmasına olanak tanıyan çeşitli çevrimiçi hizmetler vardır.

Hedefli İletişim

Bir müşterinin kayıt formunda sağladığı bilgileri kullanarak ve müşterinin bilgisayarına çerez yerleştirerek, bir e-ticaret tüccarı müşterileri hakkında birçok bilgiye erişebilir. E-ticaret siteleri alıcının alışkanlıklarının davranışını zahmetsizce gözetmekte ve tekliflerini alıcının gereksinimlerine uyacak şekilde kişiselleştirmektedir. Geçmiş göz atma geçmişlerinin yardımıyla müşterilerini aynı ürünlerle veya yeni ürünlerle çevrimiçi olarak yeniden pazarlayabilirler. İhtiyaçlarını anında karşılayarak, müşterileri ile güçlü ve uzun vadeli bir ilişki kurabilir.

Erişilebilirlik ve Kolaylık

Kullanılabilirlik, bir e-ticaret sitesine sahip olmanın bir başka önemli avantajıdır . Dünyadaki birçok insan için e-ticaret, kolaylık ve inandırıcılık nedeniyle alışverişlerinden keyif aldıkları için en çok tercih edilen alışveriş yollarından biri haline geliyor. E-ticarete hitap eden en iyi şey, hızlı, kullanıcı dostu ve kullanışlı seçenekler satın almayı gerçekleştirmekte önemlidir.

Hoşunuza Gidebilecek Diğer Yazılarımız

Yukarıdaki blog yazımızla benzer konuya sahip popüler yazılarımız

2019 E-Ticaret İstatistikleri

Kızgın Müşteriyi Mutlu Bir Müşteriye Dönüştürme

Ürün İade Savaşını Kim Kazanacak?

Satın Alınabilir E-Ticaret Ürünü Bulma Rehberi

E-Ticaretin Sürdürülebilirlik Problemi

Facebook Verilerinizi Nereden Aldığını Söylüyor

E-Mail Pazarlamanın Modası Geçti Mi?

E-Ticaret Satışlarını Optimize Etmenin 5 Yolu

Üçüncü Parti ve Dördüncü Parti Lojistik Arasındaki Farklar

Sipariş Karşılama Merkezi ve Depo Arasındaki Farklar Neler?

Yurt Dışına E Ticaret Nasıl Yapılır?

Tedarik Zinciri Yönetiminin Sağladığı Yararlar

TOP